Hemlis ;)

Idag var det proppfullt på förlossningen, det var kö in på förlossningssalarna. Idag gick jag ensam undersköterska för första gången och det gick jättebra. men jisses va trött jag är.
Ska lägga mig å sova nu, jobbar imorgon men sen är det bara skolan som gäller veckan efter det...

Vill ni veta en hemlis? jag vill så gärna ha barn nu, ja nu, jag vet att jag och Mr E har ju inte vart tillsammans så himla länge än men om det hade vart några år till då hade jag nog kanske råkat glömt ett piller eller två ;)) men eftersom jag är som jag är å inte skulle kunna göra någe sånt så blir de väl till å vänta....

Ni glömmer väl inte att ställa om klockan inatt? Man ställer den 1 timme bakåt (=sovmorgon!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: sannapanna

haha, betalar 650 för tre månader :)

2008-10-26 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback