Full fräs...

Sådärja, nu är nio introduktionspass på förlossnignen inbokade under loppet av de nästkommande 2 veckorna (denna medräknad) det blir lite tajt med tid med tanke på att jag även har skola, men det får gå helt enkelt, det här är en sådan chans för mig att jag helt enkelt får "step up my game" de närmsta veckorna. Det här är något jag verkligen vill :)

I skolan just nu är det en litteraturstudie vi ska göra. Jag har redan satt igång och letat efter artiklar, tre styckna som kan vara av användning har jag hittat och jag ska nu granska dessa, skriva in dem i en given mall samt göra en tabell över sökandet. Vi är fyra i gruppen som ska göra likadant så förhoppningsvis är grunden klar tills på torsdag sen är det bara själva skrivandet kvar.

Nä nu får det vara nog med pausar, tillbaka till artiklarna... 

Har föresten gjort en liten lista på vad jag och Mr E ska på för skojj i London (vissa saker är bokade, andra inte) men man kan också se det lite som en inspirationslista till andra som kanske ska åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback