Förlossningen!!

Jag har det bästaste jobbet som finns. Igår var första introduktionsdagen på förlossningen och det var helt underbart :))
Det var spännande, fashinerande, overkliget, kraftfullt, lite läskigt men otroligt fantastiskt.
Till mina uppgifter hör numera att assistera barnmorskan och mamman i förlossningsarbetet, att väga och mäta bebisen, ta pH-prover och ta reda på placentan sen sådana vanliga undersköterskeuppgifter så som städning och se till att patienterna är nöjda :))

Jag jobbar på förlossningen!!!!!


Det här är en dröm som jag lever i nu, det är som att få betalt för att äta godis men utan att bli tjock.
Jag är så lycklig, det är underbart att få uppfylla en dröm såhär..

Kommentarer
Postat av: sannapanna

som att äta godis utan att bli tjock! du är för söt du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback