Tankefylld morgon

De ringde från jobbet och det var visst lugnt idag (ja, iaf hittills) så jag kunde komma in 13 ist för 12, något som är mycket uppskattat då jag är himla tankefylld idag. Det ska bli jätteskojj att jobba men jag känner att jag är lite tankspridd idag. Förhoppningsvis så blir det lite klarare när jag kan ta det lite lugnt nu före. En annan sak förutom att jobba idag är att jag ska försöka få tag på huvudhandledaren på min VFU och höra hur jag ska jobba. Är himla less att de inte har kunnat hört av sig i tid när jag skickade ett mejl för ett bra tag sedan och frågade just det.. Men men..

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Aha, har aldrig sett det eller varit där. Är det coolt :)?

Postat av: Amandajosefine

Godmorgon! :D Kul att jobba när du tycker det är roligt!

Föresten du rösta på din favorit blogg i min blogg om du vill, Ha en bra söndag! :D

2008-11-09 @ 11:41:57
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback