Solsken idag, solsken hela veckan (?)

Gårdagens grillfest/schlagerparty var supertrevlig. Det åts grillat, potatisgratäng goda såser, sallad och gott vin, till schlagerfestivalen bjöds det på goda drinkar och tilltugg. Det var menat med utgång efter sclagerfestivalen men när vi cyklade in mot flustret sprängdes Mr E´s däck, det lät som ett gevär brann av, jag skrek i högan sky och den lilla haren som just skuttade över vägen stelnade förskräckt. Vi fick då gå in och anlände 00.45 till en helt enorm klubbkö, då fick det vara nog tyckte vi och gick hem istället, vem betalar 100 kr i inträde när den totala tiden på klubben kanske blir mindre än 45 min...
  


Idag har solen skinit för fullt här i uppsala, jag spendarade förmiddagen på Mr E´s balkong med en något mörkare hudfärg som bevis, även frukosten intogs där, det var en mysig morgon må ni tro. 

Mors dag som det är idag innebar grattismms och middag, den föregående till min egen mamma och den senare hos Mr E´s mamma. Där även en ny klänning fann sin väg in till min garderob : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback