Det var länge sedan sist

Ojsan, ni visar då enträget vad envisa ni är, trotts att det var månader sedan jag skrev ett inlägg så har ni varje dag läst min blogg. Tummen upp till er. Jag har som ni förstått haft en bloggpaus. Man orkar ju inte allt här i världen..

Ja, vad har jag då ägnat mig åt? Det är allt möjligt det. Jag har bl a ägnat mig åt att skaffa sommarjobb (som efter mkt om och men blev bra), skaffat mig en medryttarhäst (goes icelandic...) , fått inbjuden till santa barbra carlifonien, haft mycket praktik, planerat sommaren, pluggat arselet av mig, vart hem och hälsat på i s-hamn och faktiskt börjat springa -målet 2008 är tjejmilen i augusti :) Något jag glömt? Förmodligen...
    
 
Nu senaste veckan är lättare att komma ihåg (konstigt nog med allt jag pluggat in) den har bestått av enormt mycket pluggande, vilket gjorts allra bäst på storkens café med vänner (med en hel del medföljande fikande)
Vårruset har jag hunnit med att springa å ikväll är det pride-festival här i Uppsala samt en massa konserter. Imorrn ska jag till goa Hanna på en grill/schlager fest med utgång efter de.

    

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en bra kväll! :)

Postat av: camilla [ G l o s s y ]

va kul att springa vårruset :) ha en trevlig kväll

2008-05-23 @ 19:10:34
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback