Resan hem -aktiviteter och uppdate

I onsdagskväll så åkte jag då hemmåt min föräldrar. Efter en timme i bilen börjar det regna som bara den. Kolsvart och spöregn och människor som inte har vett nog att vrida av helljuset när man är bakom en annan bil. Men jag kom hem oskadd och kvällen avslutades i Mr E och familjens armar. På torsdag var det mammas födelsedag vilket började firas tidigt på morgonen kalas varade hela dagen och frammåt kvällningen åkte jag på siteseeing med Mr E och så filmtittande. Fredagen var urmysig med bowling, bio och sedan utgång. Vi hade så kul, vi festade och dansade och några bekanta ansikten såg jag också. Jag blev verkligen bortskämd, både bowling, bio och drinkar bjöd Mr E mig på. På lördagen tog vi förutom en lång sovmorgon även lördagsfika på favoritcafét sedan gick förmiddagen åt åt att titta i affärer. Jag fick en jättefin kofta av Mr E :)) vi hann även med bowling på lördagen och sedan en mysig filmkväll med blåbärspaj. På söndagen var det egentligen meningen att jag skulle åka hem, men Mr E sa så gulliga ord och bad mig om jag inte kunde stanna en natt till, var jag tvungen att åka hem? Så jag stannade en natt till, -så vi spenderade söndagen med att äta påsklunch, träna och mysa :))

En hel del hann jag med när jag var hemma med andra ord. Som ett litet lov kändes det, superskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback