Ivägslängd

Jag har precis kommit hem från dansen. Har smått ångest då jag inte hunnit läsa de vetenskapliga artiklarna jag hittat. Tror jag ska vara ärlig imorgon på jobbet och säga att jag tar föreläsningen på tisdag istället. Men men, nog om plugg nu. Måste berätta om dansen, jag tycker det är så kul med dans; bra musik och trevligt folk. Idag hade det gått ca tio minuter in på lektionen när en kille skickar iväg mig över axeln. Killen är typ 1,50 lång (mot mina 1,70) och bara skickar iväg mig så jag flyger. Hehe, lite läskigt var det såklart, men skoj : ) påpekas bör förståss att vi inte kommit till nå ivägslängningar alls än..

Innan dansen var jag hemma hos Mr E, han har nämligen åkt upp till mina hemtrakter för att vara där i drygt en vecka för en intensivkurs i körning. Så vi pussades såklart lite och sedan skjutsade jag ner honom till station. Men borta ifrån varandra länge blir vi inte, jag åker upp på onsdagkväll, mamma fyller nämligen år på torsdag.

Veckans todo
måndag - VFU, baka, tvätta, hälsa på Mr E´s mamma
tisdag - VFU, packa, städa, danskväll på uppland
onsdag - VFU, köra hem till mina älsklingar
torsdag - mamma fyller år
fredag - ev. utgång i s-hamn?
lördag - lördagsfika på älsklingsstället, om semlor finns kvar blir det en karlspader
söndag -  åka hem

Jag söker nu en partner i bak, någon intresserad?


Kommentarer
Postat av: malin

Jobbar dessvärre då så jag måste avböja! Låter som du får en härlig vecka!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback