Kort resumé av helgen

Helgen har vart helt underbar, den har kantats av sol, bad, uflykter, picknick, lek, grillning och mycket annat. Vi var såklart ut och såg lillaSyrran på balen och knäppte en massa kort, hon var solklart snyggast av alla :) vi hade med oss picknick i fransk stil som avnjöts i solen, något som var välbehövligt efter allt kortknäppande. Vi besökte även växthuset -ett ekohus där de bla även håller på att bygga ett earthship/solskepp. Besöket var så inspirerande och trevligt, det slutade i att jag och Mr E pratade byggplaner (för framtiden alltså)...Årets första dopp i havet har avklarats (kallt!!) och helgen var som en ren njutning.

För övrigt fick jag då en negativ biverkan av mina älskade smärtisar (sår i munnen, ej blåsor -sår) så i helgen har jag även vart enormt trött, utmattad. Proverna visade även att -tadaaa- jag har nog järnbrist igen, nya prover ska tas på onsdag... Ååå vad jag saknar mina smärtisar, naproxen är som en fis i rymden, de hjälper ju knappt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback