Skvaller skvaller och inspiration

Är lite i skvallertaget, tsss, ja vet, fult eller hur, hihi.

Fick igår nys om att en gammla klasskompis lagt ut nakenbilder (!) på sig själv på modellbilder.se , tänkte att det kanske var någon som jävlats med henne, men det var posade bilder, ganska snygga, visst var det de, men ändå
-gapa- hon som var så blyg förut.

För övrigt så har det skvallrats en hel del på slutet även i skolan, två st som är gravida i klassen nu, vilket kom ut nu när vi började på vårterminen, det var ju en del tisslande och tasslande innan det visade sig vara sant . . .

Även hemmifrån har man hört en del, en drunkningsolycka och ett mord (!) har det vart i lilla hemstaden den senaste veckan, vilken tur att jag ska åka hem å kolla läget i helgen, det verkar hända på tok för mkt spännande där nu.

Ikväll ska jag och Mr E iväg och träna kickboxning, det ska bli spännande, jag kommer väl ha träningsvärk imorgon förstår jag. . . Annars på träningsfronten känns det himla bra, har börjat gått överallt istället för att cykla (mest pga fallrisken) detta resulterar i 1-2 timmars prominad/ dag.

Känns som om  lite motivation behövs ändå. . .

 


Jag tycker hon är så vacker, är så inspirerad av 20- och 50-tal. På rean nu efter jul inhandlades en jacka i cape modell med vida armslut och skärp i midjan för markering (Ginatricot 199kr) även ett par långa vinröda mockahandskar med rynk hittades (lindex för 99kr). Är just nu på jakt efter en skinnväska i 50-tals modell men även efter någon klänning. Vackra korsetter hittar man bl a på
http://www.ofcorsetis.com/

En midjehög pennkjol, sidenblus, rött läppstift, sparsam ögonmake, strumpbyxor med sömm och ett par läckra pumps med peeptoe, det är vad jag känner för nu, men näää, då kom snön :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback