Tisdags uppdatering

Oj så sent jag bloggar idag (för att vara första inlägget alltså) Dagen började riktigt tidigt imorse, för jag gick faktiskt på första lektionen : ) Jag tog som tur var med mig en termos kaffe, men trotts att halva var urdrucken innan 11.30 så slöt jag mina ögon 11.40 . Elins axel var så skönt och föreläsaren så sövande. 12.00 knackade Cissi mig på axeln "vi har slutat nu" Va?? Ojjsan, där somnade jag alltså igen... Resten av dagen flöt på sömnfritt. Jag hade trott att jag skulle lunchat med Mr E idag, men det vart inte så, jag han dock pussa lite grann på honom när vi for iväg på LindyHop träning : D

Nu under kvällen har Malin vart här, det kändes skönt tyckte ja, de va länge sen å vi har liksom gått om varandra kan ma säga. Jag trodde en sak och hon trodde en annan på grund av att jag känt en tredje. Men ikväll var hon min och vi myste framför House (såklart) med nybakta scones och the.

Idag är en grattis dag då min lillesyrra klarade uppkörningen och alltså fått körkort -grattis grattis och på samma dag och samma tid hade Mr E uppskrivningen vilken ha klarade galant -grattis älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback