Lyckad dag

Å vad den här dagen har flytit på bra. Var i skolan kl 8, men redan 9 var vi klar så då passade jag på att tentaplugga mellan 9-12 (3 timmar wiii) sedan åkte jag hem till Mr E där vi åt lunch tillsammans. Efter det var det alltså doktorn som gällde. Hon berättade att min serumjärn var uppe i 26 (ska ligga mellan 10-30) och att blodvärdet var 145 (norm 119-145 hos kvinnor) -Detta var i december men det är jättebra! Dock tog vi ett till för att se så det inte har skett några förändringar. Sen pratade vi lite mer och hon klämde, kände och tryckte på ryggen -hon är noga må ni tro. Det slutade i varje fall med att hon skulle konsultera sina kollegor om ryggen och så fick jag träning på recept. Det var lite kul tyckte jag : ) Hon har ordinerat bla styrketräning, - kul tycker jag.

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback