Strålande solsken =)

Idag ska jag göra följande : plugga (tentor om 2 veckor, nu gäller de att ligga i) sen har jag även en kort utbildning på akademiska att gå på kl 13.15.
Har precis klivit upp och ser till min stora förtjusning att solen faktiskt skiner. Ska hoppa in i duchen och fräsha till mig en aning innan jag nog tar en promenad bort till akademiska. Känns mer och mer motiverat att få sträcka på benen och få igång blodcirkulationen nu när vädret är så vackert. Dessvärre har jag inte min kamera med mig, jag som planerat att ta lite höstbilder, nåja, det får göras en annan gång.

Igårkväll var vi på tratoria comedia och åt söndagsmiddag. Maten var så god, till förrätt åt vi mossarella, ruccola, soltaorkade tomater, oliver och vitlöksbröd och till huvudrätt vart det någon köttbitshistoria med parmaskinka, hasselbackspotatis och kantareller med gräddsås. Det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det, efteråt hade vi sådan paltkoma att vi slockna när vi kom hem, hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback