Helt stinnig -uppdate

free image hosting hosted images  Har precis skrivit klart vätsketerapiavsnittet och funderar starkt på att hugga in direkt på parenteral och enteral nurtritions avsnittet på en gång. Är aldeles stinnig av koffein fast pulsen är iaf normal. Mohawk ligger och sover bredvid mig på sin nya favoritkudde, nämligen kudd-delen till laptop stödet, han snarkar till och med.

Förstår att det är många som undrar hur jag orkar plugga så mycket, well, there are some good reasons to that;

1. Det är väldigt intressant
2.  Jag har belöningar framför mig hela tiden (mat, utgång, bio´s, middagar, shopping etc)
3. Jag är en nörd. Big Eyed Yellow Smiley Face Smile Images 

Nu drygt en timme senare är jag klar
, de frågor som jag gör till varje kap gör jag imorgon för detta kap. Nu är det dags att sova för imorgon (eller senare idag är det ju) ägnas merparten av dagen till plugg. Både infektionssjukdomar och franska.
Caffine Crash Sleeping Computer Geek Gifs Images Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback