2006

2006 -Året som gott, året som varit.

Det här året har kantats av en rad händelse både politiskt, socialt, samhällsenligt och vetenskapligt som är minnesvärda (kanske inte alltid possitiva, men minnesvärda) vad jag kommer minnas med mitt 2006 blir nog...

  • Flytten ner till uppsala
  • Jag började plugga
  • Greklandsresan
  • Alla fester, eller snarare mängden fest
  • Jag fyllde 20
  • Alla underbara nya vänner man gjort [I made a lot of friends]
  • Heta nätter
  • En och annan missfärd med bilen 
  • Nattdopp
  • Härliga danskvällar 
  • Min och mammas tur på kryssning
  • Årets besatthet: Clinique och romerska bågar

Det här året har gått så himla fort, det känns ju som om det bara var någon månad sen jag satt och skrev exakt samma sak... (annat innehåll men samma upplägg, fast då för 2005). 2006 har vart ett sådant himla roligt år, visst har det också hänt hemska/otrevliga/klump-i-magen saker men de bra har ändå övervägt, jag kan inte räkna alla de gånger jag skrattat, alla de gånger jag haft en underbar lyckokänsla i kroppen, alla gånger jag faktiskt tänkt att bättre än så här blir det inte. Jag är riktigt  lycklig och tror jag aldrig mått så här bra, visst finns de saker jag irriterar mig på även i skrivande stund, och visst finns det många saker som får mig att ta både en och två funderare, men the bottom line is, gu va lycklig jag är ändå =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback