Snurrig, trådlös, muslös morgon

                             
Ja, jag sitter och pluggar, hmm, var de inte mysa hon skulle göra tänker ni? Jo, men jag har några grejjer kvar att göra... bla en hemtenta i statistik (blääää) är det någon av er som vet tex vilka varibler som används i ett t-test eller i ett chi-två test? Nej inte jag iaf... Jag försöker titta på gamla föreläsningspapper, men tyvärr så ligger mina med anteckningar på hemma i uppsala...Men men, jag får försöka göra mitt bästa ändå helt enkelt...
För övrigt har jag de ganska soft här där jag ligger i kökssoffan, trådlös, muslös och hungerslös... hehe...

Senare på dagen ska vi
  • byta till vinterdäck (eller vinterhjul som pappa säger)
  • åka iväg dit Mr E ska få sin present
  • ev hinna med en sväng på lindex för att se om ett par byxor som jag vill ha finns kvar
  • middag med mamma och pappa
Nu blir det frulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback