Ny Termin

Idag börjar termin fyra. Det här känns jättespännande, det innebär att jag avverkat halva utbildningen, giii, lite skrämmande också. För er som inte vet; jag går alltså nya sjuksköterskeutbildningen -en omgjord, tuffare variant av den gamla. Idag är registrering och sådant, ska ner en sväng på staden efteråt oc köpa lite nya pennor, collegeblock etc. Måste även komma ihåg att köpa kurslitteratur. . .

För att koppla tillbaka till förra inlägget; den saken jag gjorde som jag trodde skulle ha påverkan på mitt liv, den som jag trodde skitit sig. . . den gjorde inte det, de gjorde ett undantag för mig : ) , känns pirrigt och nervöst och något skrämmande, jag har ju inte direkt någon aning om vad som väntar, mer än jag vet vad som kommer gås igenom.

Helgen var för övrigt riktigt skön, jag gjorde inget, förutom det nödvändigaste (äta, andas, mysa).

kickboxning och lindy hop, det är två aktiviteter som jag och Mr E funderar på att börja på gemensamt, -det känns bra mysigt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback