Nagelförlängning

Nu har jag även fått naglarna fixade, långa och fina i fransk mannikyr. LillaS gjorde det själv på mig och jag måste säga att hon är riktigt duktig, en bild kommer sen, jag är faktiskt riktigt nöjd måste jag säga. Nog ser man såklart att det är hemmagjort, men jag tycker ändå att det vart ett bra resultat. : )

Samtidigt kan jag då passa på att reccensera depends gel kit ála gör-det-själv
Med tid och tålamod och noggrannhet på sin sida ger jag den fyra + av fem möjliga.



Minus för nagelfilarna som inte håller flergångskvalité utan är slut efter en användning.

Kommentarer
Postat av: Kelly

vart är ditt inlägg om tävlingen? :-) ååååh...det där kitet ska jag oxå köpa, vad kostar det? kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback