Hemresa


Imorgon åker jag hem till mamma och pappa. Biljetten ska jag aldeles straxt köpa. Någon som jag definitivt måste komma ihåg att ta med mig är pärlorna så att jag kan pärla lite, även kursboken i psykiatri så att jag kan plugga lite (var ej i skolan idag -mådde inte för det) och sist men inte minst nagelsettet så att lillesyrran kan hjälpa mig att fixa till naglarna.

Hemma förutom mys, fika, mys och mys så ska det fixas med:
[x] hårklippning -de slitna topparna ska bort, fem kanske till och med 10 cm ska tas
[?] massage -förhoppningsvis kan mamma masera ut knutarna i nacke, rygg och axlar (mamma är massör)
[?] nagelförlängning -hoppas hoppas hoppas lillaS kan fixa, -ska tjata
[x] Fika på fiket med stort F och Måste bara Måste äta en karlspadersemla


Har ni föresten sett den nya serien som går på torsdagar 22.40 på kanal 4; californication?
Jättemycket sex, ännu mera sex och ganska bra faktiskt måste jag säga -det jag sett hittills iaf.

 
sex, sex, sex, -drama-, sex, sex

 
klippas ska det göras, men ingen pudelfrilla. . .
  
och ingen slickepott. ...

Kommentarer
Postat av: Kelly

åh tack för tipset ang. hemtex! ska jag kolla in :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback