blågröngula å lite ömma

Ramlade på cyklen för nästan precis en vecka sedan vilket resulterade i fem blåmärken på benen och 2 på vänster arm, nu det gått ett tag har några av dessa flutit ut, två av dem är som kaffekoppar! Men jag  klarade mig denna gång också, faktsikt bättre än många av de andra gångerna (de gångerna då cykeln gick sönder respektive mycket sönder å den gången jag slog ut tänderna)

Har lovat Sandra och Malin att ja inte ska cykla nå mer när det är halt ute, det är nog bra det. Har för övrigt tvättat världens tvätt idag och även bakat negerbollar till imorgon (filmkväll med bl a Mr E och jacob). Ska fixa det sista med tvätten nu innan jag slinker över till Sandra.

Stödhjul 
4Speed Kroppsskydd Barn Bild 14Speed Kroppsskydd Barn Bild 1

Stödhjul och kroppsskydd -något som behövs inhandlas??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback