Shopping och pärlor

Kom precis ut från en riktigt het dusch, hela kroppen vaknade till (förutom huvudet, hahaha). Ska fixa till mig lite nu innan det är dags att möta upp malin utanför coffeehouse by georges för en liten kaffe innan vi beger oss till stockholm. Idag blir det alltså shopping och senare framåt kvällen så ska vi på pärlkurs. Mer om vad det är, vad man gör och hur trevligt de är kommer senare. Jag har iaf beställt vita och pärlemovita pärlor. Det ska nog bli tjusigt.
Lite dåligt samvete må jag kanske ha då jag tänker på att det blir absolut noll plugg idag, jag kan kanske läsa lite på bussen hem ikväll?




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Tänkte bara att du ska kolla min blogg. Har gjort ett inlägg till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback