Veckans

Veckans höjdpunkt: När min syster kom i fredags. Det vart pub, biljard, shopping, middag, bio, myspys, fika m.m.
Veckans must see: Har ni sett något så
groteskt?
Veckans låt: Tack vare Mamma Mia filmen så måste jag säga dancing queen.... (nu börjas melodin i huvudet igen...)

Veckans inköp: En cerise T-tröja med roliga små figurer på...
Veckans nyhet:
Den ständigt närvarande finanskrisen, nya löpsedlar varje dag.
Veckans panik: Mr E fyller år på tisdags, min presentidé sket sig och nu står jag tomhänt!
Veckans fasiken: Platt-pankaka-punkan på cykeln

Jag hade tänkt att inför ytterligare en tills nästa vecka: Veckans Tema. Ni får titta på bloggen och vissa vad det kan vara för något jag syftar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback