sista dagen på akuten

Idag är det bara jobb, jobb, jobb som jag har framför mig, det är så det känns... VFU:n på akutmottagningen har inte vart den bästa, men idag är iaf den sista. Jag är så slut så ikväll när jag kommer hem vet jag precis vad jag ska göra: sova!
Ååå, jag längtar redan till sängen (som jag måste renbädda innan jag kan lägga mig i den)
Har spenderat de senaste fyra nätterna hos Mr E då jag och susanne (tjejen som bott hos mig nu i veckan) har haft helt olika schema och då har jag valt att gjort det så ist för att bli väckt 05.30 när man har sovmorgon...

Imorgon så står möte med sjukgymnasten på agendan, på kvällen är det premiär för Fredrik Ell´s uppsättning av operan Trollflöjten. Mitt där emellan är jag osäker på vad som ska ske (förutom tvätt, tvätt, tvätt) ska försöka klämma in en fika med någon kompis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback