En helt annan typ av stress...

Imorse var en riktig otursmorgon. Det började med att jag kom igång med att göra iordning mig lite sent (tv´ns fel) sedan fortsätter det med att jag glömmer en massa saker precis när jag låst dörren (mata katten, ta med skolpärmen etc) till slut kommer jag iväg men vad upptäcker jag då? Det är platt-pankaka-punka på cykeln! Det är nu tolv min kvar tills jag börjar så jag springer till bussen och passar på att i farten skicka iväg ett sms för bussbiljett (billigaste sättet i uppsala) Det visar sig att jag bara har 18.50 kvar på kortet (det kravs 20) så jag blir nekad biljett. Det slutar med att jag småspringer till jobbet och inkommer där 20 min för sent. Det gjorde visserligen inget, de såg ju på mig att jag ansträngt mig (tomatröd av ansträngning i ansiktet), men vad jag kände mig fånig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback