Dagen i övrigt

Ja, förutom det glädjande beskedet angående jobbet så har dagen spenderats i skolan. En kurs som heter vetenskaplig metodik är vad jag läser nu och det är inte så speciellt kul. Det innebär i princip vetenskapliga artiklar, statistik, PM skrivande och allmän förvirring.  Efter skolan träffade jag Cissi nere på stan för en fika, vi började på ÖG´s men då både grädden och sylten var slut till våfflorna så gick vi till Norrlands istället. Imorgon är det skola på förmiddagen, möte med bemanningsassistenten på förlossnignen för introduktionsdagar och sen på kvällen blir det ev. dans samt så får man inte glömma att House börjar imorgon :)

Nu ska jag sätta mig och mysa framför tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback