Kvälls(upp)date

Åhej  hå va klockan är sent. Jag hade iaf en supertrevlig kväll hos Kristina där det bjöds (!) på sushi och sedan fika. Jag som inte är så förtjust i sushi hade redan ätit middag men åt faktiskt 4 bitar, de ni :)
Efter middagen spelade vi rapparkalja. Köpte föresten ett par stövlar idag på stan, men eftersom det är så sent hinner jag inte lägga upp en bild utan det tar vi imorgon, de är jättesnygga, och lämpliga (enligt min åsikt, få höra vad ni säger sen :))
Imorgon blir det skola och sedan blir det att springa en massa ärenden som jag inte hann med idag och på kvällen blir det middag hos svärmor, fick föresten en jättefin mapp/pappersamlare av henne idag från Marimekko

skvaller p.s. Har föresten sovit hos Mr E nästan alla nätter den här och föregående vecka, nu ska även Mokki (min katt) få en egen kattlåda här så att även han kan följa med, de ni , de går frammåt, -långsamt men säkert :))

Kommentarer
Postat av: cammie

ja,både figurerna och glasyren är med i packen =)



tack,proverna idag var helt fina.

Postat av: cammie

ja,både figurerna och glasyren är med i packen =)



tack,proverna idag var helt fina.

2008-11-07 @ 10:40:06
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Amandajosefine

Godmorgon! :) Så underbart gott med sushi! :D

2008-11-07 @ 12:18:10
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Amandajosefine

Vart hittar jag dina smycken? :D ( tydligen dålig på att leta :P )

Kul att du gillade mina berlocker! Ha en trevlig dag! :D

2008-11-07 @ 12:19:49
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback