Klassfest mitt i veckan

O hej å hå, har suttit och pluggat lite, - har en redovisning imorgon kl 08.15 (något festfixarna i klassen inte tänkte på att en del hade när de drog ihop till klassfest ikväll) grejjen är iaf att redovisningen handlar om sådant jag hade under operations- och akutplaceringen (ca 4-5 v sedan) så nu måste jag sitta å läsa igenom allt igen för att fatta något...

Trotts redovisningen imorgon så ska jag nog gå på klassfesten ikväll, iaf en liten stund...Man får ta till vara på de festligheter som det bjuds på, det är ju lite på det viset att tiden är emot än när man både pluggar och jobbar. Men den här veckan så har jag lyckats ganska så bra med klassfest ikväll, spelkväll hos Kristina på torsdag och middag hos svärmor på fredag.
På lördag så jobbar jag och ev så måste jag börja på praktiken redan på söndag eftersom vi åker till London nästa onsdag =))

Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Psykisk smärta...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback