På jobbet -uppdate om gårdagens bissarrheter

Sitter på jobbet, det har vart full rulle tills nu. Kändes himla bra när jag kom i eftermiddags när alla log å välkomnade mig. Kom in i rutinerna på en gång -inget att oroa sig över här inte. Mr E vart sur igår både på äckelmännen och hans mamma, han skickade ett mess nyss där han berättat att han pratat med sin mamma, hennes förklaring hade vart att det helt enkelt var vad hon ville -det var vad vi också trodde, att hon ville att jag och Mr E ska skaffa bebisar, men för en tjej är det aldrig aldrig kul att ens höra något som liknar "är du gravid, vad har du i magen" -meningen. Det kändes iaf bättre idag för nästan det första som Monica sa till mig var om jag gått ner i vikt -söta monica, å vad underbar du är!

Nu ska jag ta itu med kvällsfika här på avd. Mina tankar är hos Mr E som har en spelning på slottet ikväll. För övrigt har jag min godisdag idag å när jag slutar ska jag åka hem och varva ner med lite lördagsmys.



Uppsala slott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback