Freakkänslan hänger kvar

Dagen har vart skit, en riktig jobbig dag. Både jag och Mr E var helt slutkörd från igår -den där tjejen tog knäcken på en. Vi har vart smått irriterade och ångestfyllda hela dagen. Nej det känns verkligen pissigt, först en förstörd kväll -men som sen sträcker sig till nästa dag, jag förstår inte hur en människa kan skapa en sådan stämmning. Hon var för mycket och stressen liksom ströp en. Den där tjejen kan jämföras lite med Andie i "hur man gör slut med en kille på tio dagar" . Uscha, jag sitter och tittar på den filmen nu, ska nog gå och lägga mig dock, jag är så slutkörd och trött.

Jag kollade precis tentaresultatet från tentorna jag hade för ett par veckor sedan, grädden på moset hade vart om jag hade fått IG men jag klarade faktiskt alla tre. Pust, så skönt det kändes iaf, nu kan jag knoppa med bara lite ångestkänsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback