Otroligt mycket bra

Tjoho, idag har vart en varm och mysig dag. Lillasyster tog studenten vilket medförde att jag med kameran i högsta hugg dokumenterat det mesta. Nu är hon ute på vift : ). Snart kommer Mr E upp med tåget och jag längtar så! Han har precis fått klartecken om semester så det blir två veckor på franska rivieran : )
För övrigt fick jag även reda på tentaresultat för psyktentan  --> näst bäst i klassen (skryt) ; )

Ja ni ser, det har hänt mycket bra och kul de här dagarna, imorgon ska jag iväg och rida på Palema (de ni alla travexperter ) en "farbror" har nyligen köpt (!) Johnny Palema och jag är välkommen ditut närhelst jag vill, vi var ut igår och tittade på hans föl -ursöta -

Imorgon förmiddag/dag blir det förmodligen badstranden, ev utgång på kvällen (det är ju Sveriges Nationaldag)
Ikväll spelar Amanda Jensen och en massa fler artister nere i stadsparken, få se om man drar dit...
Jo föresten, korten jag skickade efter har kommit de med, jättefin kvalité, jag vart jättenöjd,  så nu är det bara att börja sätta in i album....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback