Vecko update

I förgår utförde jag en handling som jag trodde skulle medföra en förbättring i mitt liv. Idag fick jag beskedet att det nog tyvärr inte blir så. Men kanske kanske att de kunde göra ett undantag för mig sa personen jag pratade med. De hade nämligen en tidsfrist på 2 år medan mitt ärende hade en tidsfrist på 4.

Jag vart besviken kan jag säga, jamena, jag kan väl inte rå för att det här inte har kommit upp tidigare, för att jag inte orkat tatt upp det här förens nu. Dock gjorde jag igår något som bara (uaf vad jag tror) medförde positiva saker. Jag berättade om mig och vad jag kommer ifrån, hur mitt bagage ser ut åså för Mr E.

Han har föresten fått hem sin 42 tummars flat screen idag så i helgen blir det filmmys =) å igår var vi å åkte gokart -superkul, dock har jag träningsvärk i rygg å armar idag. . .

Allt skolarbete klart
Jobbat idag
Cecilias birthdayparty imorgon
hämta omklackade skor imorgon
Fixat sommarjobb (chefen jagade mig idag hehe)
Inte ätit godis på hela veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback