Pysselhumör

Sitter och går igenom 2007 års pinup kalender (tecknade bilder) jag hade nämligen tänkt att göra ett ganska så stort kollage av dessa. Alla får såklart inte plats, en fjärdedel kanske om jag har tur. Jag hade tänkt att inköpa linneduk och använda mig av sådan där decopage-teknik. Jag tror det kommer att blir superbra. Dessvärre så blir det nog något jag får kosta på mig nästa månad (tillsammans med kickboxing-kort, dansmatta (till dansspelet) och tusen andra grejjer)
sungoddess.jpg (56698 bytes)  
så snyggt!

      
Måste köpa sådana verktyg och decoupagelack också..

Ja just det ja, Mr E köpte ett ps3 som är bakåtkompatibelt idag =dansspelet wiihoo, guitarhero wiihoo. Hihi
Dansspel för hela familjen. Perfekt för kalaset eller festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback