Islandresan, shopping och mycket annat

Dagen är inte slut än och ändå har jag hunnit med förvånansvärt mycket. Dagen började med en fika, äntligen fick jag min efter längtade och älskade karlspadersemla <3 , därefter blev det en liten shoppingrunda, bara ett par småsaker men lite vart det iaf. En vinterprominad har även det hunnits med. När vi kom hem igen pärlade jag ihop ett halsband och ett armband, vilka båda jag vart jättenöjd med. Sist men inte minst har jag och mamma även hunnit planera våran Islandresa *iii*  Det blir inte länge vi blir borta, totalt 4 dagar, men dessa har vi späckar med utflykter och turer både hit och dit. Blå lagunen är en självklarhet och även så islandshästridning, sen har vi även bokat in en utflykt som heter gyllne cirkel, ååå va detta ska bli kul =)))

 blå lagunen =)
 Jag vill, jag vill, jag längtar =)


Kommentarer
Postat av: sandra

vad mysigt ni kommer få det lina!! ha det så skönt nu hemma i s-hamn med =)

2008-01-26 @ 21:47:25
Postat av: Anonym

Du kommer älska ísland! jag vet ;)

Postat av: Lára

Är du isländsk? :)

2008-01-28 @ 22:18:31
Postat av: Lina

Nej, jag är inte isländsk, även om några påpekar att jag kanske mer ser ut att vara isländsk (hur man nu ser ut då?) än svensk.

2008-01-28 @ 22:22:10
URL: http://myworldandmythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback