Tråkigt

Jag känner mig lite piggare idag, förkylningen har dragit upp i bihålorna men det är ganska positivt då min söndriga näsa får en chans att vila och jag slipper snyta mig hela tiden. Febern har gått ner den med och inatt sov jag hela natten : ) tyvärr är hostan värre, men men...

Snart börjar dawsons creek (wiihoo ljuva nostalgi) och innan dess ska jag försöka mig på en mugg fil och en smörgås.

Åååå ni ser så hopplöst ospännande jag har det. Dagens höjdpunkt är när Mr E kommer hit med semlor, höjdpunkten näst efter det var när posten kom tidigare idag och kvällens höjdpunkt är att House börjar. Egentligen skulle jag till en klasskamrat och baka semlor och ha semmelkalas men det vart också skrotat : (

Några tipps på något kul man kan läsa, se eller göra ifrån sängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback