Överaktiv och Gummiankspelet

Bullarna vart supergoda och nu efter x antal bullar och x antal koppar espresso kan jag nu meddela att en lätt bris av överaktivitet finnes. Vi sitter och lördagsslöar framför tv spelandes "gummianka" det är ett spel med typ wiifunktion på ps3, spelet känner av dosans läge och så ska man styra på det viset, ni vet "nintendosyndromet" (när man hjälpstyr med armarna) -det är toppen att ha nu. Så småningom ska vi väl ta oss ner på stan.

Senare idag blir det tentaplugg och att planera hur jag ska jobba i sommar (chefen vill ha mina planer nästa vecka) Jag hade tänkt mig 4 veckor totalt; 2 veckor mellan LillaS student och midsommar och sedan 2 vecokr efter det, hoppas det går bra. När jag kommer hem ska jag också lägga upp lite bilder på mitt bullbak. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback