Inte så mycket händlese idag inte

Gissa om jag är trött. Det vart inte många timmar sömn inatt och nu ska jag alltså piggna till för en dag i skolan. Jag suckar ganska rejält här framför datorn. Vad jag skulle vilja ligga kvar i sängen.
men jag är ialla fall vaken nu, frukost har jag också klämt i mig.

Dagens todo
- Tentaplugg
- lämna in förslag på schema inför sommaren
- ringa praktikplatsen
- dancingpractice 18.00
- Mer tentaplugg

Det händer inte så mycket vad det gäller variation men jag hoppas det ska hända en del i mitt vetande -att jag lär mig lite mera. Nu ska jag undersöka lite närmre vad som skas ha på sig idag. . .

Den här
tävlingen hittade jag föresten nu, den vill jag vara med i då man kan vinna en biljett till en modemiddag där bara goodie-bagen går för 10.000 kr... My God!! Tänk vad det skulle kännas lyxigt för mig, speciellt nu med den ringa summan av 30 kr på kontot... Som motivering att vinna skulle vara; Ja, jag har ingen motivering som egentligen är bättre än någon annans,  mer än att det verkligen skulle förgylla min vardag på mer än ett sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback