Härlig helg att se fram emot

Mumms fillibulle vad gott det var med semla, jag tror jag ska äta en imorgon också : )
För övrigt så gjorde jag klart de där skoluppgifterna jag höll på med tidigare idag så trotts influensavärlden känner jag mig hyffsat produktiv, jag har till och med diskat : )


på torsdag räknar jag med att vara i hyffsad form igen och ska då över till Mr E´s mamma på middag, på fredagkväll är jag bjuden på spelkväll hos Sandra, de ska bli kul då jag typ inte hört eller sett ifrån någon på länge. På lördag ska jag få min födelsedagspresent (något försenad, men jag kan ju ta den som 2:a födelsedagen present istället) av Elin, Tora och Johanna då blir det indiska mat (wiiihooooo <3 ) och efter det bjuds det på teater, det ska bli skojj. På söndagkväll börjar dansen : ) wiiiii --så har jag iaf något att se fram emot. Imorgon vet jag dock inte vad jag ska ägna mig åt, mer plugg kanske? Grejjen är den att jag blir ju så utmattad av minsta lilla, hmm kanske en film också?






--update -Mr E kommer över med sitt xbox till mig imorrn när han vaknar, hihi, jag blir så
bortskämdis jag, nu vte jag vad jag ska göra imorgon iaf : ) det bästa var att det var inte jag som frågade : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback