Fredagens todo

Jag är pirrig i magen, det är snart dags för tenan, jag är lite nervös inför hur den kommer att se ut och vilka frågor som kommer med. De saker som jag har tränat på sitter dock nu mer eller mindre (peppar peppar ta i trä). Jag klev upp lite tidigare idag så att jag skulle ha chans att ytterligare repertera, något som det verkar som att jag gjort i sömnen. Jag vaknade någon gång i natt med tankar hur barn utvecklas motoriskt och sådant, hahaha. Iaf så finns det inget mer jag kan göra nu och jag får helt enkelt hoppas att det kommer gå bra och göra mitt bästa.
Mr E skulle bjuda mig på lunch om det gick bra sa han, -så jag hoppas på de. Förövrigt så händer det inte så mycket idag annars. Ikväll ska jag till Sandra på födelsedagskalas, är osäker på om det blir någon tentafest för min del - det är svårt när man bara har några kronor på kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback