Dumma tvättmaskin

Hostan blir bara värre och värre, snart vänder jag nog ut och in på alveolerna. Haha (inte kul om man inte är sjukvårdsutbildad... well, inte kul då heller ifs, sorry)

Var tvungen att slänga in en tvätt (underkläder å handdukar å såndant)  men vad händer? Jo först efter att jag tryckt på start ser jag att den är laddad med tvättmedel, det betyder i princip bara en sak -den är trasig, shit å jag har precis tryckt igen luckan å tryckt igång programet. Försöker snabbspola fram programmet så att jag kan ta ut min tvätt, men vad händer då? Jo tvättmaskinsluckan hakar fast sig och jag får inte ut s#¤ten, ok tänker jag, svettig som få av ansträningningen, jag kör igång ett till program så får jag kanske ut den då -nejp. Kör igång ett till i bara farten. Ringer pappa halvt förtvivlat och han ger mig tipps om hur jag ska göra och då, då får jag äntligen ut den och kan stoppa in tvätten i en annan maskin och tvätta ordentligt.

Daddy rocks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback