Brevbäraren

Jag väntar väldigt ivrigt på posten, idag tror jag nämligen att Mohawks bärväska kommer idag, den från friis & company som är på bild ett par inlägg ner. Jag har vart ut en sväng och tittat i lådan men där fanns inget, inte ens vanlig post. . . Funderingen är dock om väskan kanske är för stor för brevlådan, kanske får jag en sådan avi istället för att hämta den på posten, fast då kommer den inte förens imorgon i sådana fall.

Ska vila lite nu innan jag ska bege mig ner på ica med en film jag lånade häromdagen (och missade att lämna in den igår --iiich) Sen kommer Mr E förbi också, med Xboxen, hihi, han ska lära mig hur den funkar, haha.
Funderar på om jag ska bjuda på Nyponsoppa, mandelbiskvier och glass som tack, -mest för att jag är sugen på det : )

Annars idag händer inte så mycket, jag ska sätta mig ner och göra lite skolarbete, jag måste även skicka in en studerandeprofil till praktikplatsen i sävja, dit jag ska om 2½ v. (så snabbt tiden går!)

Det ringde på dörren precis nu, det var brevbäraren som hade med sig ....-väskan! wiii väskan är jättefin, mycket finare än på bild, dessvärre såg jag att det fanns inget nät någonstans på väskan, bara fönster, men eftersom mohawk alltid är lös är fönster inten bra grej för då smiter han ut. Får ta en sväng förbi någon tygaffär när jag blir frisk å sy dit ett nät lite snabbt innefrån. Den är iaf väldigt snygg, jag är mycket nöjd.


Kommentarer
Postat av: emma

hej skulle bli glad om du kunde kommentera bilderna på min hund ;)

Postat av: sanna

Spännande

2008-02-06 @ 12:43:40
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback