Å vad jag älskar honom

Jag har verkligen sådan tur, Mr E är på väg över hit med DVD, film, gottis och andra nödvändigtheter. Vi hade som jag nämnde i tidigare inlägg planer på en inflyttningsfest men den skrotades då tack vare mig. Han erbjöd sig en helkväll hos honom och badkarsbad istället men när han hörde hur jag lät så bästämde han sig för att komma hit istället. Å fast han är lite småsjuk också så tar han sig hit med allt det där -kärlek-

Jag måste säga att all tidigare bitterhet relaterat till förkylningen är borta, nu kan jag bara känna vad lycklig och vilken tur jag har : )

Snart väntar alltså film, gottis, varm choklad, piggelin, pussar och kärlek.

När jag blir sjuk sätter det sig alltid på stämbanden, jag blir hes och får inte fram ljud. Jag låter ungefär som darth wader ihopkorsat med pip (den lilla gula fågeln). Halsontet har börjat lägga sig lite nu ändå -tack och lov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback