Taxfreeshopping

Sådär, då är vi tillbaka i uppsala. Helst lsut är vi efter den goda julbuffén. På taxfreen hittade jag iaf en boxvin 2L, en douleys 1L , lite småkraffs, ett par örhängen å en gigantisk riesenpåse =)))

Det vart en riktigt lyckad resa. Maten var jättegod, drickat var gratis å det fanns gott om tid att både äta å gå i taxfreen (om man tar den senare buffén vilket vi gjorde) Det enda som var lite jobbigt var att det  var vågor på vattnet, men det gick..

För övrigt så har jag presenter klar till
Mamma
Pappa
LilleSyster
Mormor

Det som fattas är Mr E, Mr E´s mamma, min farmor, å min extra mormor och morfar.... Tror det blir en fin ostkorg till de sistnämnda men tll övriga vet jag icke...Är det någon som har nå bra presentförslag??

Kommentarer
Postat av: sannapanna

jag vill vara med på en ostbricka oxå :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback