Urk -uppdate

Uscha, jag behöver verkligen motivation till att plugga idag känner jag. Ingen lätt match. Mohawk ligger i mitt knä och spinner, det är bara skit på tvn och böckerna är uppslagna. Ändå tycks jag mig ej förmå att sätta mig ner och plugga. Har läst tio sidor om hjärt-kärlsjukdomar, -thats it, måste ta mig i kragen/örat/håret/armen -whatever works! å sätta igång nu.

                                                                  
Diddl Mouse Studying Books Gifs Images


Satt mig ner och läste tillslut, har läst och överstrukit 45 sidor text nu, det är ungefär lika mycket kvar på just det kap så min plan är nu att göra lite till samt läsa seminarieanteckningarna och imorgon så fortsätter jag samt gör anteckningar på mitt egna lilla vis. Detta är det längsta kap (tror jag iaf) så jag räknar med att övriga bara tar en dag var max. Detta bör ge mig tillräckligt med tid att få in allt och sedan repetera de sista två dagarna.

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

De rörliga bilderna är html-koder. Jag hittar bilderna på bl a www.bigoo.ws, sen kopierar man html-koden och klistrar in den under html-knappen i inlägget.

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback