Tentadeppig

Nu har jag gått igenom alla mina frågelappar och det sitter precis som tidigare i veckan. Det är inte 100, men iaf 75-80 och det nöjer jag mig med. Malin den söte ringde och frågade om jag hade lust att se på en film med henne och nu efter att ha gjort frågelapparna känner jag att de vore riktigt skönt med lite avkoppling. Ska hoppa in i duschen en snabbis och städa lite granna sedan bär de av. Ev så kan det hända att jag kollar lite mer på hjärtkapittlet när jag kommer hem. Men bara kanske.

Ja nog är det så att jag har lite tentaångest men imorrn är det över och då ska jag och Malin ta en cider eller två på orvars.
 
free image hosting hosted images


Kommentarer
Postat av: romantica

Hoppas tentan går bra! Vad pluggar du till om man får fråga ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback