Smyckesförvaring

Ska pysslas lite nu till veckan också. Jag har ingen egentlig smyckesförvaring mer än de askar man får de i men nu ska de bli ändring på de. Jag ska nämligen göra en smyckestavla. Jag har hittat en jättefin ram för billig peng på ClasOhlson så nu ska jag klä själva kartongen som man annars sätter bakom själva kortet man har i tavlan med tyg (om det blir för tunt lägger jag ev in kork från en kaserad anslagstavla också), man utelämnar glaset och voila, klart, bara att pinna fast sina halsband, armband, örhängen etc.
Jag såg en sådan smyckestavla hemma hos Malins mamma och den vart verkligen tjusig.
 Vacker ram i antik brons och lite svart sammetstyg, sen så =) 

           Klicka på bilden för att se en större bild (öppnas i nytt fönster)  +Klicka på bilden för att se en större bild (öppnas i nytt fönster) +        +  =       
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback