Sen uppdate

Gårdagens kväll var supermysig. Vi började med kortfilmsfestvial bio. Det var en jättefin dokumentär med två rörande berättelser, sen fortsatte vi med middag på texas (mummsfillibabba) vi hade så mycket att prata om och tiden bara flög iväg. När vi var mätta och belåtna åkte vi hem till mig och hyrde en film. Vi såg the departed, den var faktiskt helt ok, en aning lång men för den som gillar action och polisfilmer så var den absolut sevärd.

Imorse var jag så trött, som vanligt då ungefär, men gisses va skönt det var när jag fick reda på att första lektionen var en som jag kunde hoppa över. Underbart att ligga kvar i sängen med Mr E.

Senare under förmiddagen ringde de från jobbet så nu har jag tre turer inbokade under den närmsta veckan. Nått schema från praktiken har jag inte fått än. Det som är kvar av dagen ska spenderas i lugn och ro. Franska ska pluggas lite grand och så ska det göras mannikyr.
Imorgon är jag ledig från skolan men då tänkte jag faktiskt gå igenom läkemedelsräkningen och bara mysa =) ev också träna lite faktiskt. Ska kika igenom lite olika gym ikväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback