Pluggeliplugg

Sitter och gnussar mina ögon, jag är fortfarande så trött. Åkte hem lite tidigare från skolan eftersom lektionen var i en klass för sig (och med det menar jag inte att den var intressant). Började på ett arbete och har gjort det mesta, ska läsa lite mer och skriva till en del, sen så =D det artar sig. Ska sätta mig ner med franskan nu och gå igenom kapittel sju därefter blir det en skön powerwalk. Vädret är inte det bästa här men om jag ska orka läsa lite i medicinboken senare behövs frisk luft.
Senare ikväll blir det alltså franska klass och efter det Dr Snygg hos Malin, dvs ytterligare ett avsnitt av House :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan! Jag svarade på video-frågan i min blogg, så du kan väl kika in där. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback