Plugg, Elle, och en mysigt morgon

Spenderade natten hos Mr E, morgonen var verkligen mysigt då han när väckarklockan ringde offrade sin sovmorgon och klev upp tillsammans med mig =). Vi åt frukost tillsammans och mös, verkligen underbart.

För övrigt fick jag en smärre chock då jag kikade på bloggens statistik imorse, 78 st unika besökare, wow, vart kom alla de (ni) ifrån? Spännande =)

Nya nummret av Elle
damp ner i brevlådan idag för oss som är prenumeranter, 338 sidor av inspiration kan man också kalla det för. Omslaget som denna gång går i sommartoner pryds av Reese Witherspoon som faktiskt inte alls är söt denna gång -hon är riktigt snygg. Har dock inte hunnit mer än att ögna igenom nummret då jag måste ha någon motivation till att plugga. Däremot såg jag att ett gratisprovLancôme´s color ideal medföljde, sådant är alltid kul =). Sen så såg jag även att en skönhetsspecial om femme fatale-looken fanns med i detta nr; Vamptider -det ska blir kul att läsa. Jag är väldigt förtjust i den looken må jag säga.

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback