Några eftersläntrare

När jag var hemma i helgen fick jag några presenter som hamnat på efterkälken. De flesta som känner mig känner också till min barnsliga förtjusning i Minicooper bilar, och, ja, vad säger man =) är de inte söta. Det spelar ingen roll vilken storlek de kommer i. . . Denna lilla sötnos hittade mamma och pappa på Maliorca


  En annan liten eftersläntrare kom till mig i ett vackert siverpaket från min lillasyster. Det var SJPs nya parfym COVET, den doftar ljuvligt sött, damigt fast ändå ungdomligt.

Ett par andra vackra saker som fick följa med mig hem var dessa underbara doftljus. De låg i så söta förpackningar att jag bara måste ha dem. Jag fyndade dem på CoopForum för 49 kr st. =D
image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback