Monday today

Läkemedelstentan gick bättre än vad jag trodde det skulle gå, tre fel, och det var avrundningsfel så inga eg. uträkningsfel, dessutom vad det inom samma område så det blir inte mycket att göra på omtentan =)
Efter tentan hade vi dock lektion :( -tråkigt för då vill man vara ledig. Dock kändes det som om jag hade det mesta av den lektionen under kontroll, el-lära, -pappa är elektriker, hehe =) dock lite knasigt med el-lära på sjuksköterskeprogrammet...

  

Nu har jag ett par sidor att läsa i en etikbok

Oh, gick föresten med i aftonbladets viktklubb idag, varför? Jo därför att jag skåpäter så in i bomben, vi får se hur länge det håller men det är intressant att se hur mycket kcal allt skräp innehåller. Förhoppningsvis så ska jag kunna hålla mig från lite mer onyggigt nu. Jag vet att jag inte är överviktig, inte nu, men jag kommer ju att blir om jag fortsätter äta som jag gör, -vem som helst skulle bli det.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi min pappa är också elektriker..det där med elen kan man ju =)
Puss tjejen, jag missade det där jävla talet som alla andra missade så det blir omtenta här med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback